سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نگاهی به تاریخچه تولید ساعت سیکو

نگاهی به تاریخچه تولید ساعت سیکو

نخستین ساعت‌های مچی تولیدشده توسط سیکو به سال 1924 باز می‌گردد و این شرکت توانسته تاکنون موفقیت‌های گوناگونی را در سطح جهانی کسب کند و در همین راستا قصد داریم به معرفی و بررسی محصولات سیکو بپردازیم.

تاریخچه تأسیس

داستان سیکو به سال‌های پایانی قرن 19 باز می‌گردد. کینتارو هاتوری بنیان‌گذار سیکو از سن 11 سالگی به‌عنوان شاگرد در یک فروشگاه عمده‌فروشی لوازم خانگی فعالیت می‌کرد. او در 13 سالگی متوجه ظرفیت بالای صنعت ساعت‌سازی شد. کینتارو فهمید که فروشگاه‌های ساعت نه‌تنها با فروش بلکه با تعمیر ساعت‌ها نیز درآمدزایی می‌کنند. او سپس مسیر شغلی خود را به صنعت ساعت‌سازی تغییر داد و سعی کرد تا همه‌ی جزئیات آن را بیاموزد.

معرفی شرکت Seiko

شرکت ساخت ساعت سیکو (یک واژه ژاپنی به معنای بدیع یا موفقیت) در سال 1881 درست زمانی که کینتارو ساعت و طلافروشی را به نام کی.‌هاتوری در منطقه کنزای توکیو در ژاپن افتتاح کرد، تاسیس و پس از 11 سال، در سال 1892 اقدام به تولید ساعتی تحت نام سیکوشا، به معنای جایگاه مهارت دلپسند کرد.

برای مشاهده محصولات دیگر فروشگاه اینترنتی دواچ گاردن لینک زیر کلیک کنید:

 https://thewatchgarden.com/brand/9/watches-seiko

ویژگی ساعت‌های سیکو

طبیعتا کیفیت ساعت سیکو به قیمت آن نیز بستگی دارد. مانند سایر برندهای ژاپنی، سیکو سعی می‌کند ساعت‌های متفاوتی برای بودجه‌های کم تا زیاد را تامین کند. در نتیجه، همه افراد چه کسانی که قصد سرمایه‌گذاری در ساعت و چه کسانی که قصد خرید ساعت ارزان را دارند می‌توانند از سیکو خرید کنند. در ادامه مقاله نگاهی دقیق‌تر به محدوده قیمت مجموعه‌های مختلف سیکو خواهیم داشته باشیم. به طور کلی، می توان با اطمینان گفت که سیکو در واقع یک برند خوب برای ساعت است اما چرا؟ در ادامه این دلیل خوب بودن را بررسی می‌کنیم.

 

معرفی انواع برندهای فروشگاه اینترنتی دواچ گاردن:

خرید ساعت کاسیو 

خرید ساعت سیکو 

خرید ساعت اونتوس