سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محبوبترین برندهای ساعت مچی مردانه را بشناسید

انواع ساعت‌های مچی
کمپانی‌های کوچک و بزرگی هستند که از دیرباز مشغول تولید ساعت‌ مچی در مدل‌های مختلف هستند و اگر بخواهیم ساعت‌های مچی را تقسیم‌بندی کنیم باید به سه گروه اشاره کنیم: ساعت‌ مچی آنالوگ، ساعت‌ مچی دیجیتال و یک نوع جدید به نام ساعت‌ مچی هوشمند.

خرید ساعت در فروشگاه اینترنتی دواچ گاردن برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت دواچ گاردن مراجعه کنید و یا اینکه به صورت حضوری در شعبه‌های ما در تهران حضور بیابید.

 برای شناخت بهترین برندهای ساعت مچی مارا در این پست همراهی کنید.

 1- ساعت مچی کاسیو Casio

کاسیو یکی از ماندگارترین برندهای دنیای دیجیتال است که ریشه‌ی بسیاری از نوآوری‌های هوشمند دنیای فناوری را می‌توان در تاریخچه‌ی آن جستجو کرد. شرکت کاسیو در سال 1946 توسط مهندس ژاپنی؛ تادائو کاشیو در شهر توکیو بنیان‌گذاری شد. امروزه دفتر مرکزی این شرکت در شیویا، توکیو، ژاپن قرار دارد.
از افتخارات این برند میتوان به جزو اولین کمپانی‌های تولیدکننده‌ی ساعت‌های کوارتز هم به صورت آنالوگ و هم به صورت دیجیتال اشاره کرد و همچنین جزء اولین تولید کننده ساعت‌هایی می‌باشد که می‌توانند چند تایم محلی در جاهای مختلف را به طور همزمان نشان دهند.

2- ساعت مچی رولکس Rolex
رولکس یکی از برندهای قدیمی تولید ساعت در سوئیس محسوب می‌شود که امروز خود را به ارزشمندترین برند ساعت در جهان تبدیل کرده است. رولکس اس‌ای شرکتی است که توسط هانس ویلسدورف و آلفرد دیویس در لندن تاسیس شد.
رتبه‌ی آن در فهرست پر قدرت‌ترین برندهای جهانی است. این شرکت لوکس حدود 2.000 ساعت در روز تولید می‌کند و درآمدی در حدود 3 میلیارد دلار در سال دارد.

 

3- ساعت مچی امگا Omega
امگا یکی از برترین برندهای سویسی تولید ساعت مچی لوکس در سطح جهان است که
در سال 1848، توسط لوییس برانت تاسیس شد که بعدها در سوئیس تبدیل به کمپانی امگا شد. این کمپانی در مفهوم اولیه آن تنها یک اطاق کار کوچک در برن سوئیس بود اما بعدها به یکی از غول‌های صنعت ساعت سازی در جهان تبدیل شد. امروزه این شرکت با گروه سواچ همکاری دارد

 

برای مشاهده محصولات دیگر فروشگاه اینترنتی دواچ گاردن لینک زیر کلیک کنید:

https://thewatchgarden.com/search/watch-mens

 

معرفی انواع برندهای فروشگاه اینترنتی دواچ گاردن:

خرید ساعت کاسیو 

خرید ساعت سیکو 

خرید ساعت اونتوس